Friday, December 19, 2014


JERAWAT & JERAGAT SETTLE BULAN DISEMBER 2014


Lama tak menaip. Rindu plak harini. Hehe. Bulan Disember bulan kegembiraan saya sebab Happy Birthday 2 me. Yang sukenya sebab semua orang mendoakan yang best2. Doa yang baik2 sahaja yang saya harapkan daripada kalian semua.


Tanpa berlengah lagi, saya cuma nak bagitahu sempena bulan kegembiraan saya Shaklee ada buat 3 PROMOSI TERHEBAT okehhh..


Nak tau apa? Jom tengok!!












Camana??? Best tak? Best tak?? Semua vitamin kecantikan bagi awet muda dan anjal gitu. toink! toink! Bagi yang mempunyai masalah kulit macam jerawat, jeragat , inilah bulan yang sangat2 sesuai untuk anda borong tau.

Lagi satu nak bagitahu, Collagen Powder super duper BEST tu hanya tinggal 12 hari sahaja lagi. Lepas tu sepanjang 2015 tak de jual dah. Rugi tak grab. Simpan untuk persiapan Hari Rayala u olss.. Jangan menangis kalau tak dapat ye.




Ni gambar testimoni cucu Shaklee saya, Kak Qaseh. Yang ni perubahan lepas konsisten Vitamin C selama seminggu tau. Kalau berpuluh minggu?? Jeng jeng.. paham2 jela ye. Ini blog cucuku http://sihatanggunjelita.blogspot.com/


Berminat hendak mencuba?

Konsultasi percuma dan eksklusif hanya untuk pelanggan saya sahaja tau :)


Shaklee ID Malaysia
 
931412


Julie Ali 0192232549  
WA 0127672549


Email : ketimomol@gmail.com 
FB      : Julie Ali   
Instagram : juliemomol


Selamat berhujung minggu! Salam.





No comments:

Post a Comment